Philippe González zajmuje stanowisko Head of Digital w Amc Networks International (Iberia and Latin America), wiodącego nadawcy kanałów telewizyjnych dystrybuowanych w ponad 390 milionach gospodarstw domowych w 138 krajach i producenta takich hitów, jak: „Mad Men”, „Breaking Bad” i „The Walking Dead”.
Absolwent Administracji i Zarządzania Biznesem w L´Ecole Superieure de Commerce de Lille (Francja). Karierę zawodową rozpoczął w grupie Auchan na stanowisku Dyrektora Sklepu, obejmując kolejno funkcję Dyrektora Marketingu w przemyśle motoryzacyjnym. Brał udział w kilku start-upach w początkach 2000 roku, dopóki nie dołączył do zespołu Orange’s content management w Hiszpanii.
W 2011, z pasji, powołał do życia blog o nazwie www.Instagramers.com, a następnie założył Instagramers Network – stowarzyszenie najważniejszych na świecie fanów Instagrama. Dziś Instagramers lub IGers to zgromadzenie milionów członków w ponad 60 krajach. W 2014 roku w Fundación Telefonica w Madrycie – w miejscu, gdzie fotografia mobilna jest postrzegana jako nowa forma sztuki społecznej – zainaugurował tzw. „Instagramers Gallery”.